4 juli 2010

Smygpremiär!!!

Den 2 och 3 Juli hade Kimselius smygpremiär på hennes nya bok Theos Pompeji. Hon var i Karlskrona och i Malmö.
Jag vet inte vad som hände i Karlskrona, men i Malmö var jag med hela tiden.

 
Jag, min mamma och min kompis åkte ner till Malmö för att köpa Kims nya bok. Det var jätte roligt. Och JÄTTE varmt.


 

När vi var där träffade jag Roxana, hon är också ett stort fan av Kims böcker och hon har också en egen blogg om Kim. Klicka här för att komma till hennes blogg 
Vi stod och pratade med Kim i ca 2 h 30 min och då och då droppade det in lite folk för att titta på andra böcker. Några tittade lite misstänksamt på Kims böcker. När Kim fick deras uppmärksamhet pratade hon om sina böcker mm.



Under vårat samtal med henne fick vi reda på massa roliga saker och tiden sprang iväg.
När kan ni läsa om smygpremiären båda dagarna: Den 3 Juli, Malmö Den 2 Juli, Karlskrona 


Kim signerar ett par böcker
Några som tittar och lyssnar när kim pratade om sina böcker. Kanske den lille blir ett stort fan av böckerna om några år?  :D


Glöm inte videotävlingen.
Här är ett annat sätt som ni kan skicka in ert bidrag:
Lägg upp videon på YouTube, sen blir ni vän med JennyMartinsson, som är jag.
Sen skickar ni ert förnamn,efternamn, mejladress och ert användanamn på YouTube och Videons namn till: kimselius.tevling@live.se.
Jag måste ha eran mejladress annars kan jag in skicka en bekräftelse på att jag har sett Videon och att ni är med i tävlingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar